Wednesday

rekaan semata-mata :')



#selamat malam semua , ada orang tak ? heee hm malam tok sha mok polah novel or kisah rekaan dikpun . okeyokey start the story hmm .

: awak sebenanya saya masih rindukan awak , semalam saya bukak balik almari barang saya . dlam almari itu penuh dengan suratsurat yg pernah awak bagikan untuk saya . awk suka tulis sampai saye terikutrikut ;') . salah satu surat awk ada kisah awk sakit dan sesak nafaz hmmm :'( , saya risau tapii awak cakap itu saja sakit biasa . lepas tu dlam stiap solat saya pasti doakan awak sihat selalu , stiap kali sya call awk , awk takkan cakap lamalama knape erk ? awk cakap awk cepat penat , saya semakin risaukan keadaan awk tapi tak tahu nak buat apa hmmm :/ tapi awk slalu kataa *saya tak apeape* lewat malam tadi saya trima sms awk , "KALAU ALLAH LEBIH SYGKAN SAYE , AWK JAGE DIRI ELOKELOK YA" sumpah ! saya tak suka sms awk tuu :'( terus saye call awk , tapiii awk tak angkat pun . awk angkat laaa :( . plss awk angkat lahh call saye ! saya nak dengarkan suara awak lagi malam ini :'( . akhirny saya terlelap menunggu awk angkat call saye , air mata saya mengalir tanpa berhenti :'( . awal pagi saya call awk lagii tapiii bukan awk yang angkat abg awk yang angkat , die cakap awk dah tak nak cakap dengan saya lagi , ini mesti ada sesuatu yang tak kene hmmm ;'( saye terus pergi rumah awk , dan bnyakkk org di ruang tamu dan bacakan surah yassin . ape dah kene nii ? abg awk hampir dtang dekat saye dan pelok sye kuatkuat , die cakappp "ADEK SAYE DAH MENINGGAL SEMALAM , KRANA PENYAKIT PARUPARU BERAIR" sayee menagis dan hampir ke jenazah awk . awak , hari ini rasa rindu kan awk :'(

p/s : boh nanggis arr ;')

#thankyou for read <3
suka tak ? kalau suka like ツ

No comments:

Post a Comment