Sunday

my cousin ABDUL SHAFIQ :)





: hello peep ! tettttttt this boy my cousin hoho :') , ya ku indok alu t'pikat empuan sampei juak hahaha :) , this tengahmalam maok crita tentag saya punya cousin , nama nya abdul shafiq , umo kamek duak sama . 15 tahun muak nya jakk tua heee . nya tok sama palak dengan akuu , slalu sokong aku hakhak tauktauk jak , tol nak piq ? aa ! kmk duak tok bencik dengan cousin aku sorang gik , haha ! bukan bencik seumur hidup just bencik prangeyy nya kecikkecik dah kenja adoheyy ! belom form dah kenjaaa . aku dolok sik kalak pia hahaha :3 bena sik piq ? bena nak . dah nama miak kinek tok nang sangal hahaha ! okey apiq tok sorang pramah , benabena aku pdah tok , bait , tapiii lawak ada lah juak , dah nama tek sama palak nak , sik nak molah . hahaha ! aku dengan apiqq hmmm :'/ sik kalak klae sik mcm EYDA KENJET yaaa , pama skali nak klae bena sik piq ? haha ! semua nak apiqq , ilek baa geng hahahaha ! aeae apa knk dengan aku tengahmalam tok baa ? tetaktetak jak kerjaa aku apuuu --" okeyyy . baa stakat tok jak laa crita hal JIWA KOCAK yaa . okey byeeee <3

p/s : apiq sangal hahaha ! gurooo ba , alu manas hauu ya :D

#thankyou for read <3
suka tak ? kalau suka like ツ

No comments:

Post a Comment